CELE:
Głównym celem działań promocyjnych będzie informowanie o:
- Przedmiocie projektu;
- Uzasadnieniu realizacji projektu;
- Źródłach finansowania projektu;
- Korzyściach wynikających z realizacji projektu.
DO KOGO ?
Współfinansowane ze środków EOG działania informacyjne i promocyjne skierowane będą przede wszystkim do następujących grup:
- Władze krajowe, regionalne oraz lokalne;
- Społeczeństwo;
- Pacjenci szpitali objętych termomodernizacją;
- Uczniowie szkół ponadpodstawowych objętych termomodernizacją;
- Przedstawiciele zainteresowanych problematyką ochrony środowiska.
STRATEGIA ORAZ TREŚĆ DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH:
- Tablica informacyjna zawierająca informacje dotyczące przedmiotu projektu, źródeł finansowania, wielkości wsparcia oraz zakresu dofinansowania. Tablice zostaną umieszczone przy budynkach objętych termomodernizacją.
- Tablica pamiątkowa zostanie umieszczona na budynku i na stałe zastąpi tablicę informacyjną.
- Strona internetowa zostanie utworzona i prowadzona przez cały okres realizacji projektu. Na bieżąco będzie uzupełniana o informacje dotyczące postępów w pracach, działaniach promocyjnych, wzbogacona dodatkowo w galerię zdjęć, pliki do pobrania oraz przydatne linki.
- Wydarzenia informacyjne zorganizowane na początku, w trakcie realizacji projektu dotyczące postępów, osiągnięć oraz wyników realizacji projektu.
- Konferencja będzie posumowaniem działań związanych z realizacją projektu. Do udziału w spotkaniu połączonym z wizytacją w miejscach objętych projektem, zaproszone zostaną osoby zaangażowane w projekt, przedstawiciele lokalnych władz oraz społeczeństwa.
- Informacje w mediach ukażą się w prasie regionalnej oraz ogólnopolskiej na koniec realizacji projektu.
Każde wydarzenie dotyczące informacji i promocji przygotowane zostanie zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami Dotyczącymi Informacji i Promocji.
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |